BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 9, 2011

- Its about Your Feelings-


Mengapa perlu berbohong pada diri sendiri. Tahu tak, perkara yang paling menyakit kan adalah membohongi diri sendiri. Itu termasuk la tipu hati sendiri. Kali ni post aku melibatkan soal hati atau perasaan! Bukan nak jiwang, tapi ini adalah kenyataan yang aku rasa banyak dilalui oleh orang(aku je tak)...hehehe


Selalunya la kan, benda ni jadi kat orang lelaki. Ye la, lelaki zaman sekarang nak jumpa yang berani atau gentleman(omputih kata), memang payah. Kes ni berlaku ada kat sorang kawan aku ni. Dia agak rapat la dengan teman tapi mesra dia. Masalahanya, dah hampir 4 tahun diorang berkawan, tapi kawan aku ni still tak proposed jugak teman tapi mesra dia ni. Kalau aku lah, dah lama cari orang lain. Ye la,nak buat apa menunggu benda yang tak pasti. Mesra bukan main lagi, kalau gaduh ngalah orang bercinta. Tapi.... status relationship- F.R.I.E.N.D.S


Wat da ttoooottttt!!!!!!!!!


Tapi bila orang tu keluar atau lepak dengan orang lain, dia bukan main marah lagi! Kalau teman tapi mesra dia tu main message dengan orang lain pun dia perli macam tak hengat kan! Pe masalahnya kalau kau mintak bercinta pun? dia terima atau tak, belakang kira. Yang penting kau da cuba kan. Kang melepas, kau jugak yang merana. Pastu mula la muka seposen sebulan! Aduhhh....zaman sekarang ni bukan boleh lambat, kang melepas!





So,the moral of story, tak payah la kau fikir nak berkahwin atau berkeluarga kalau perasaan sendiri pun kau tak boleh handle!








p/s: mungkin mengarut bagi sesetengah orang, tapi ini kan blog aku....kah3 PEACE!

0 iNsaN PriHatin: